Članovi Zajednice za industrijski dizajn HGK na Međunarodnom sajmu namještaja opreme i unutrašnje dekoracije, koji traje od 6. do 11. studenoga u Beogradu, predstavili su svoje radove. Nastup je organiziran kao dio projekta HR. izvoz – s HGK do stranih tržišta sufinanciranog sredstvima EU iz Europskog fonda za regionalni razvoj, kojemu je cilj potaknuti jači iskorak hrvatskih malih i srednjih poduzeća na strana tržišta.

”Da bi bilo koji proizvod prepoznali kupci, ali i potencijalni investitori, potrebno ga je na ispravan način prezentirati te pokazati na pravome mjestu. Promocija dodane vrijednosti produkt dizajna pridonosi i podizanju svijesti o kompleksnosti dizajnerskoga posla, a na taj način stvaramo društvo koje razumije da je dizajn veliki pokretač gospodarstva, industrije i kulture. Informiranost, proaktivnost i inventivnost najvrjedniji su resurs svake tvrtke, što direktno utječe na njezinu konkurentnost”, rekla je Jagoda Divić iz Sektora za industriju HGK, dodavši da je bez inovacija i privatnoga poduzetništva, koji su pokretači gospodarstva, izvoza i otvaranja radnih mjesta, ekonomski razvoj neostvariv.

Zajednica za industrijski dizajn HGK za svoj nastup odabrala je upečatljiv i višeslojan koncept koji predstavlja novi smjer izlaganja i djelovanja, novi vizualni identitet te novi interaktivno-edukativni segment same postave štanda. ”Skelnom konstrukcijom kao vizualno primarnim elementom ukazuje se na gradnju Zajednice za industrijski dizajn, dok se vizualno profinjenim načinom predstavljanja njezinih članica, autora i produkata ističe sinergija Zajednice i njezinih članica”, rekla je predsjednica ZziD-a Silvia Jonjić.

”Cilj je nastupa predstaviti hrvatske dizajnere, njihove proizvode, proizvođače, samu Zajednicu te pokazati visoku kvalitetu hrvatskoga dizajna i proizvođača koji ih u svojoj kvaliteti obrade materijala mogu pratiti”, dodala je Silvia Jonjić.

Nastup Zajednice, uz vizualno predstavljanje, upotpunjuju proizvodi članica kojima je ovo tržište iznimno zanimljivo, a to su: Filip Gordon Frank iz Polymorpha, Zoran Šunjić za tvrtku Kamen centar, Jurica Mihovec iz WOODesigna, Zoran Jerdejčić za Sabero, Danijel Palajsa iz Domus Tradea, Đena Đonlagić iz Deez produkta, Tonči Vladislavić iz Regeneracije, Alica Pancer, Milena Jovanović, Ivan Goran Žunar i Tomica Perković za tvrtku Prostoria, Filip Havranek i Kristina Lugonja iz Spacetimea, Ana Armano Linta iz Armano Linte, Ada Kezič iz A1 Formata te Lidija Mikluš iz Lilipop designa.

Upoznavanje s radom ZzID-a upotpunjeno je akustičnom instalacijom gdje se audioreprodukcijom citata i misli o dizajnu zaokružuje iskustvo posjetitelja. Vertikalnim panelima grafitnocrnog dekora ističu se odabrani strukovni autori i njihovi produkti. Na providnim tiskanim materijalima na decentan način istaknut je novi vizualni identitet Zajednice za industrijski dizajn. Prema konceptu ZziD-a i novoj strategiji predstavljanja Zajednice na sajmovima idejno rješenje izradio je kreativni tim tvrtke Retail Solutions.

Jedna od brojnih dizajnerskih atrakcija članova ZziD-a ploče su tvrtke Kamen centar koje predstavljaju spoj prirodnoga kamena pretvorenoga u trodimenzionalan format, prilikom čega izlaze iz tradicionalnoga okvira obrade kamena. ”Ne iznenađuje nas veliki interes na ovom sajmu upravo zbog posebnoga dizajna, ali i neobičnoga materijala za tu primjenu. I zbog materijala i zbog dizajna naše ploče podižu interijer na luksuzniji nivo. Izvozimo oko trideset posto naših proizvoda, glavne izvozne destinacije su Slovenija, Austrija, Njemačka. Cilj nam je daljnje regionalnog širenje zbog čega smo i došli na ovaj sajam” rekao je Ismar Omerčević iz Kamen centra.

Posebnu pažnju privlače i dizajnerski stolovi koji prikazuju hrvatske otoke i rijeke, a dizajner Jurica Mihovec iz WOODesignea kaže da prema željama naručitelja mogu prikazivati i posebnosti njihove zemlje. ”Do sad sam izvozio u Dubai i Njemačku, no s ostalim državama regije nemam iskustva. Nadam se da će se nakon izlaganja na ovom sajmu upravo to promijeniti,“ rekao je Mihovec.

Alica Pancer, Milena Jovanović, Ivan Goran Žunar i Tomica Perković za tvrtku Prostoria predstavili su suvremenu interpretaciju sekretera SecretAream. Nadaju se da će na ovom sajmu pronaći potencijalnoga proizvođača. ”Ovo je izvanredna prilika za to budući da sajam posjećuju proizvođači iz cijele regije, ali i šire. Neki su već pokazali interes, a nadamo se da ćemo do kraja sajma sklopiti i konkretan dogovor za posao,” rekla nam je Milena Jovanović.

Podijeli sadržaj na društvenim mrežama!
Avatar photo
Autor

Pričamo o fenomenima koje izazivaju ili uzrokuju urbane pojave u društvu, idejama koje prožimaju pop kulturu, tehnologiju, film, književnost, umjetnost, glazbu, dizajn...

Ostavi komentar