Proljetna kampanja koju je prije nekoliko dana lansirala europska podružnica američkog lanca trgovina sportskom obućom i odjećom Foot Locker slavi uličnu umjetnosti i kulturu tetoviranja diljem Europe.

Za ekskluzivnu kolekciju tenisica i odjeće za muškarce, žene i djecu pod nazivom “Nosite više umjetnosti” (Wear More Art) svojim su interpertacijama ulične i tattoo umjetnosti zaslužni talijanski street artist Rediet Longo, poznatiji kao RED, te britanska tetoviračica (kako ovo čudno zvuči op.a.) – Jade Chanel.

(FOTO: Foot Locker Europe)

Foot Locker Europe će spomenutu proljetnu kampanju podijeliti (i robu distribuirati) u dvije faze: prva predstavlja odavanje počasti uličnoj umjetnosti, a spomenuta kolekcija je već sada dostupna online i u trgovinama, dok će asortiman posvećen kulturi tetovaža i tetoviranja biti dostupan u svibnju.

Longo i Chanel kreirali su kampanju stvarajući niz ilustracija za kultne brendove tenisica koje prate ovu proljetnu kolekciju, potičući sve kupce Foot Lockera da “nose više umjetnosti”.

(FOTO: Foot Locker Europe)

“Proljetna kampanja nadahnuta je pop kulturom i pretvara je u umjetnost koju svakodnevno nosimo, a namijenjena je onima koji svojim odijevanjem šalju hrabru poruku. Nadamo se da će ova ideja nadahnuti našu zajednicu na kreativnost i potaknuti dijeljenje vlastitog modnog stila i identiteta kroz umjetnost”, izjavila je Carmen Seman, potpredsjednica marketinga za Foot Locker Europe.

(FOTO: Foot Locker Europe)

Zbog same prirode kolekcije, kupci Foot Lockera morat će brzo reagirati kako bi se dočepali jedinstvenih verzija kultnih tenisica kao što su npr. Nike Tuned 3, adidas Hardcourt, Puma Cali Sport, Converse UNT1TL3D, Nike Tuned 1 i adidas Superstar.

Podijeli sadržaj na društvenim mrežama!
Autor

Pričamo o fenomenima koje izazivaju ili uzrokuju urbane pojave u društvu, idejama koje prožimaju pop kulturu, tehnologiju, film, književnost, umjetnost, glazbu, dizajn...

Ostavi komentar