Crtanjem popularne dječje igre „školica“ s porukom #BeActive, Ministarstvo turizma i sporta označilo je završetak Europskog tjedna sporta koji je u Hrvatskoj održan po šesti put, od 23. do 30. rujna 2020. godine.

Mnogi su se prolaznici danas zaustavili na zagrebačkom Zrinjevcu gdje je na inicijativu Ministarstva turizma i sporta, poznati autor hrvatske graffiti i street art scene Slaven Kosanović Lunar na pločniku ocrtao popularnu igru “školica”.

Ivan Kvesić ( FOTO: Facebook/Ministarstvo turizma i sporta)

Nacrtana trajnom bojom polja “školice” osim uobičajenih brojeva sadržavaju i motivacijske poruke koje potiču na tjelesnu aktivnost budući da je #BeActive glavno geslo Europskog tjedna sporta. “Školicu” je prvi isprobao svjetski prvak u karateu Ivan Kvesić, ambasador Europskog tjedna spota.

“Školica je jedna od najpopularnijih dječjih igara diljem svijeta koja nas podsjeća na najljepši dio djetinjstva te istovremeno potiče tjelesnu aktivnost. Zbog toga smo odlučili upravo ovom aktivnošću obilježiti kraj Europskog tjedna sporta i Školski dan. Za bilo kakvu važnu promjenu potrebna je akcija, a ova naša kreativna akcija ima za cilj da građani budu aktivni svih 365 dana u godini! Našu #BeActive školicu smo zato smjestili na Zrinjevac, lokaciju kojom svakodnevno prolazi veliki broj ljudi, kako bi bila trajni podsjetnik na to koliko je važno biti aktivan”, rekla je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

Svjetski prvak u karateu Ivan Kvesić ( FOTO: Facebook/Ministarstvo turizma i sporta)

S obzirom na epidemiološku situaciju, Školski dan se ove godine nije mogao održati u istom obliku kao inače, stoga je Ministarstvo odlučilo izraditi edukativan crtić koji promiče vježbanje za najmlađe i poslati ga svim školama u Hrvatskoj. U tri minute crtić demonstrira osnovne vježbe za učenike koje mogu izvoditi u svojim učionicama.

“Željeli smo i ove godine ukazati učenicima na važnost tjelesne aktivnosti pa smo, s obzirom na pandemiju bolesti COVID-19, pronašli siguran način da ih uključimo, a s ciljem da budu aktivni cijele godine. Naš slogan #BeActive tu je da motivira svakoga od nas svakoga dana, a mi smo kroz ovaj Tjedan pokušali pronaći nove mogućnosti za bavljenje tjelesnom aktivnošću za svu populaciju”, zaključila je ministrica Brnjac.

Podijeli sadržaj na društvenim mrežama!
Autor

Pričamo o fenomenima koje izazivaju ili uzrokuju urbane pojave u društvu, idejama koje prožimaju pop kulturu, tehnologiju, film, književnost, umjetnost, glazbu, dizajn...

Ostavi komentar