Ovog proljeća trgovački lanac Kaufland pokreće kampanju za uljepšavanje vanjskih zidova svojih poslovnica, i to uz pomoć kupaca i talentirane ekipe „Graffiti na gradele

Kaufland je u Hrvatskoj već poznat kao jedan od najposjećenijih trgovačkih lanaca u kojem se kupnja obavlja brzo, jednostavno i lako, a sada kupcima želi stvoriti još ljepše iskustvo dolaska u svoje trgovine i pokazati da je zaista aktivan dio lokalnih zajednica u kojima djeluje.

Naime, od 19. travnja Kaufland pokreće kampanju „Priče moga grada“ te planira grafitima uljepšati fasade nekih svojih trgovina! O čemu se radi? Kaufland poziva svoje kupce da se uključe i daju svoje prijedloge čime bi voljeli da ovaj trgovački lanac ukrasi svoj zid, a da je povezano sa samim gradom – otkuda dolazi i sam naziv projekta.

Svi prijedlozi su dobrodošli!

Svoje prijedlog za grafit koji će krasiti Kaufland kupci mogu dati na web stranici ili na društvenim mrežama od 19.4. do 31.5., a oslikavanje prvih pet trgovina planirano je za lipanj. Iz Kauflanda poručuju kako se iznimno vesele prijedlozima kupaca te se nadaju kako će dobiti što više „priča“.

Podijeli sadržaj na društvenim mrežama!

Ostavi komentar