Ne, nećemo tvrditi da smo za ovog genijalca znali ili sami saznali. Oči nam je otvorio Ribafish na svom blogu, a podatke smo ‘iskopali’ na službenoj stranici Sound Boxa, brenda kojeg je razvio kreativni um Dimitrija Vinzenza Jerinića.

Ovaj 21-godinji student došao je na briljatnu ideju koja će mu, sigurni smo, donijeti nacionalnu izloženost i mnogo novih poštovatelja, u ovom slučaju kupaca, jer ono što ovaj mladić proizvodi nije nešto što ćete naći u svakom dućanu.

A cijela priča oko ovog izuma, ideje, brenda i kako god ga nazvali počinje ovako: “Kofer vašeg tate ili djeda koji već dugo prašnjav stoji na ormaru ili u podrumu sada može postati vaš kofer za osobito putovanje. Naime, upravo taj kofer koji su na put nosili vaši stari može postati unikatni i personalizirani prijenosni zvučnik i odvesti vas na uzbudljivo glazbeno putovanje. Usto, bit će i prekrasan, zavodljiv detalj u vašem stanu, kafiću ili uredu”.

Foto: soundboxspeakers.com

I tu dolazimo do Sound Boxa s početka ovog članka, brenda koji je osmislio, dizajnirao i plasirao na tržište student elektrotehnike Dimitri Vinzenz Jerinić. Odrastajući uz oca Dietera Wilhema elektrotehničara, već sa sedam godina je naučio lemiti i spajati žice i napravio svoj prvi brodić na elektromotorni pogon. Svoj interes Vinzenz je proširio na robotiku, ali je maturirao upravo na temu prijenosnog zvučnika, piše na stranicama Sound Boxa.

A kako je nastala ideja i krenuo biznis?

Prvi prijenosni zvučnik Vinzenz je napravio za zabavu i svoje prijatelje, kada su išli na maturalac, dosjetivši se načina slušanja glazbe u autobusu. Taj kofer bio je od prešanog papira i na 3,5 mm priključak za mobitel: „Htio sam razveseliti prijatelje glasnim zvučnikom, da ne slušamo narodnjake na mobitelu“, prisjeća se u šali Dimitri Vinzenz.

​Cijeli autobus, i prijatelji i profesori, bili su oduševljeni jer je upravo taj kofer, tj. prijenosni zvučnik bio glasniji od ostalih zvučnika koje su imali, a koje su kupili u trgovinama. Također, Vinzenza je to učinilo još popularnijim među prijateljima jer je njegov dizajn oduševljavao i mamio poglede.

Vrativši se s maturalca, dobio je ideju da kožni antikni/starinski/vintage/retro kofer pretvori u jednako tako atraktivan i koketan zvučnik. No ti kožni koferi zbog svojeg podatnog materijala i mekoće, trebali su drvenu konstrukciju pa je za to izabrao fino drvo, a koje sad proizvod čini još dekorativnijim i atraktivnijim. Dosjetio se i bluetooth povezivosti pa i tu mogućnost ugradio u rad zvučnika.

Foto: soundboxspeakers.com

​Studij elektrotehnike, Vinzenzu je donio nova znanja i istraživanja pa je prijenosni zvučnik usavršio, dodavši mnoge detalje koji su doprinijeli kvaliteti i izvrsnosti pa je 2017. osnovao brand Sound Box.

Sound Box je dosegao zavidan nivo kvaliteta, dostatan da ga se slobodno, s punim povjerenjem u kvalitetu i privlačnost, plasira na tržište pa je sada došao i trenutak kada mu vi, građani, sviđa li vam se njegov proizvod i rad, možete pružiti potporu, donirati mu stari kofer ili pak novčano investirati u njegov brand.

Uz takvu potporu, vjerojatno neće izostati ni širi interes tržišta pa bi se originalna hrvatska ideja i proizvod mogli plasirati izvan granica Hrvatske, stoji u svojevrsnom pozivu svekolikom pučanstvu na stranici Sound Boxa.

Podijeli sadržaj na društvenim mrežama!
Autor

Pričamo o fenomenima koje izazivaju ili uzrokuju urbane pojave u društvu, idejama koje prožimaju pop kulturu, tehnologiju, film, književnost, umjetnost, glazbu, dizajn...

Ostavi komentar