(Foto: Ivo Pervan / HTZ)

Hrvatska turistička zajednica lansirala je još jedan komunikacijski koncept pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove za komunikaciju s višemilijunskim pratiteljima na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te online platformama diljem svijeta.

U sklopu ovog komunikacijskog koncepta na svih 15 jezičnih varijanti iznimno posjećene mrežne stranice Croatia.hr kreirana je i posebna podstranica #CroatiaLongDistanceLove koja u vidu atraktivnih video materijala, prekrasnih fotografija i zanimljivih informacija sadrži ono najbolje od hrvatske turističke ponude.

Ponekad zbog okolnosti izvan vaše kontrole, niste u mogućnosti biti sa svojim voljenima. Katkada se morate držati podalje ljudi, mjesta i stvari koje vas čine sretnima, koje vas ispunjavaju osjećajem zadovoljstva i ispune vam srce ljubavlju. Ljubav na daljinu nikada nije jednostavna, ali prava ljubav pobjeđuje sve. Sigurni smo da ste, dok ste kod kuće, pronašli put da se povežete sa svojim najdražima, tako smo i mi pronašli način da u vaš dom dovedemo Hrvatsku.

Uvodni je to tekst koncepta #CroatiaLongDistanceLove

Novi komunikacijski koncept pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove s porukom “Welcome Croatia to your home” Hrvatska turistička zajednica je osmislila za komunikaciju s milijunskom publikom na društvenim mrežama, a koncept je osmišljen s ciljem „dovođenja“ Hrvatske u domove ljubitelja putovanja diljem svijeta, kako onih koji su već posjetili našu zemlju, tako i onih koji će to tek učiniti.

“U ovim zahtjevnim i izazovnim trenucima iznimno je važno zadržati optimizam i kontinuirano održavati vidljivost naše zemlje na turističkoj karti svijeta. Svakodnevnim pojačanim komuniciranjem putem društvenih mreža na kojima bilježimo iznad prosječne brojke posjeta, podsjećamo ljubitelje putovanja koliko je hrvatska turistička ponuda jedinstvena, bogata i raznolika. Svu trenutnu komunikaciju objedinili smo pod zajedničkom oznakom #CroatiaLongDistanceLove pozivajući mnogobrojne posjetitelje na razgledavanje i dodatno upoznavanje Hrvatske iz svojih domova. U izradi smo iduće komunikacijske platforme namijenjene domaćim i inozemnim gostima, a u finalnoj fazi izrade je i promotivna kampanja namijenjena sedam tržišta našeg bližeg okruženja koju ćemo spremno plasirati kada se za to steknu adekvatni uvjeti”, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Šef HTZ-a se ujedno zahvaljuje mnogobrojnim sportašima: Domagoju Vidi, Tinu Jedvaju, Domagoju Duvnjaku, Marinu Čiliću, Dini Levačić, Mariju Hezonji, braći Fantela, braći Sinković, Tončiju Stipanoviću, Stipi Žuniću i Sari Kolak, koji stalnim dijeljenjem objava HTZ-a na svojim društvenim mrežama sa svojim milijunskim auditorijem doprinose promociji i vidljivosti naše zemlje u svijetu.

U sklopu ovog komunikacijskog koncepta na svih 15 jezičnih varijanti iznimno posjećene mrežne stranice Croatia.hr kreirana je i posebna podstranica #CroatiaLongDistanceLove koja u vidu atraktivnih video materijala, prekrasnih fotografija i zanimljivih informacija sadrži ono najbolje od hrvatske turističke ponude.

Tako brojni posjetitelji mogu uživati u virtualnoj šetnji Dubrovnikom, raftingu na Zrmanji te krstarenju na Kornatima, istražiti hrvatsku kontinentalnu ponudu, pogledati kako se pripremaju tradicionalna hrvatska jela ili pića, otkriti lokacije snimanja popularnih svjetskih serija i filmova, pročitati zanimljive hrvatske legende i još mnogo toga. Hrvatska je u ovom trenutku, za brojne ljubitelje putovanja diljem svijeta, poput ljubavi na daljinu udaljena samo jednim klikom.

Podijeli sadržaj na društvenim mrežama!
Autor

Pričamo o fenomenima koje izazivaju ili uzrokuju urbane pojave u društvu, idejama koje prožimaju pop kulturu, tehnologiju, film, književnost, umjetnost, glazbu, dizajn...

Ostavi komentar