Brojni hrvatski fanovi NBC-jevog kultnog klasika napokon su došli na svoje. U izdanju Rockmarka na tržište je stigla knjiga “Prijatelji – Ona o seriji Friends” o slavnom sitcomu koji je obilježio nekoliko generacija i postao pravi fenomen nadišavši televizijske okvire

Knjiga autorice Kelsey Miller istražuje zašto je serija Friends postala popularna i daje odgovor na još važnije pitanje – zašto je još uvijek popularna (prema podacima američkog CableTV.com, Prijatelji su bili najgledanija serija u SAD-u tijekom karantene za vrijeme pandemije koronavirusa).

Knjiga na 180 stranica prati nastanak serije, donosi uvid u zbivanja ispred kamera, brojne anegdote iza njih, priča o pravom prijateljstvu i zajedništvu glumačke postave, analizira zašto su Prijatelji povremeno bili problematični, te koje su sve kulturološke trendove pokrenuli i inspirirali.

Kada su se 1994. Prijatelji pojavili na malim ekranima, nitko nije očekivao da će serija postati glavna uzdanica NBC-a, a kamoli globalni fenomen. U godinama koje su uslijedile, Prijatelji su zacementirali svoje mjesto prošavši put od hita u udarnom terminu do kultnog klasika.

Ross, Rachel, Monica, Chandler, Joey i Phoebe udomaćili su se diljem svijeta; njihove živote, ljubavne zgode i nezgode pratili su – i još uvijek prate – milijuni ljudi, a slavne epizode prepričavaju se i danas, 16 godina od posljednje emitirane. O još slavnijim poštapalicama i najvažnijoj frizuri ’90-ih da ne govorimo.

“Autorica ne samo da donosi cijelu fascinantnu pozadinu priče kako se ta popularna serija probila na male ekrane, nego i daje odgovor na pitanje koje me prati godinama: kako to da je i dalje tako popularna? Ovo nije samo knjiga o Prijateljima – ovo je knjiga i onoj posebnoj praznini koju su Prijatelji popunili u svakodnevnom životu mnogih”, piše BuzzFeed.

Fanovi kultnog sitcoma mogu odmah pohitati u knjižaru Rockmark po svoj primjerak knjige, a cijena je prava sitnica – 119 kuna.

Podijeli sadržaj na društvenim mrežama!
Autor

Pričamo o fenomenima koje izazivaju ili uzrokuju urbane pojave u društvu, idejama koje prožimaju pop kulturu, tehnologiju, film, književnost, umjetnost, glazbu, dizajn...

Ostavi komentar