Hrvatski robot Hexapod tvrtke Stemi podučava djecu u školama diljem svijeta i može se reći da polako, ali sigurno postaje osnova za podučavanje robotike u školama od SAD-a do Japana. I ne samo to. Oni koje lete u Dubai ili izvan njega mogu na tamošnjem aerodromu kupiti spomenuti Stemijev Hexapod, a to je samo jedan u nizu komercijalnih uspjeha projekta iz kojeg stoji hrvatrskoj znanje.

“Dubai Airport je najprometnija zračna luka na svijetu sa preko 80 milijuna putnika godišnje i prometom od 2,5 milijarde dolara. San je svakog brenda biti na takvom mjestu i ponosni smo što smo uspjeli ući na police vjerojatno najbolje trgovine na svijetu”, objasnio je Slobodan Velikić, direktor prodaje Stemija.

Hrvatski robot Hexapod može ići i u klasičnu prodaju, ali posebno ga podešavaju za škole gdje polako izrasta u svjetsku „čitanku“ za robotiku. Upravo taj edukativni dio priče oko Hexapoda otkriva o kakvim se razmjerima uspjeha radi.

Naime, kako je robotika relativno novi predmet u školama za nju još ne postoji standardizirani kurikulum pa se škole diljem svijeta po tom pitanju snalaze kako znaju i umiju. Traže hardver i softver koji će profesorima i učenicima omogućiti da na jednostavan i pitak način svladaju osnove programiranja.

Na tom polju Hexapod briljira jer dolazi s vlastitim kurikulumom kroz koji se može trenirati sve što je za robotiku bitno – od mehanike i 3D modeliranja, do izrade mobilne aplikacije i samog programiranja.

“Robotika je multidisciplinarni proces, a to su prepoznali i edukacijski provideri. Specifičnost našeg robota je što na njemu možete naučiti sve što je bitno da od djece napravite male inženjere. Hexapod učenici prvo moraju složiti, tu se uče mehanici, onda moraju proći 3D modeliranje gdje stječu znanja o dijelovima, da ubuduće mogu i sami nešto izraditi, onda ih učimo izraditi mobilnu aplikaciju preko koje se može upravljati senzorima, a na posljetku ih, naravno, učimo i programiranju”, naglašava Velikić.

Polivalentnost njihovog robota privukla je pažnju škola diljem svijeta. Trenutno u SAD-u deset škola testira Hexapod i rade edukacije uz Stemijev kurikulum. Potpisali su ugovor i sa distributerom za njemačko tržište gdje će također vrlo vjerojatno ući u školske programe, prisutni su i u Nizozemskoj, Japanu… Zasad nemaju negativnih iskustava s klijentima pa očekuju da se svi testni projekti naposljetku i realiziraju.

Školstvo se jako sporo i teško mijenja, ne samo kod nas nego po cijelom svijetu. To je jedan od globalnih problema koji su u Stemiju prepoznali i stvorili si tržišnu nišu.

“Razvoj STEM znanosti je izuzetno brz, a znanje stoji na mjestu. Stoga mi nastojimo premostiti taj jaz između razvoja tehnologija i znanja o tehnologiji”, izjavio je Velikić, dodavši kako se njihov model pokazao kao pun pogodak zbog svoje jednostavnosti.

Podijeli sadržaj na društvenim mrežama!
Autor

Pričamo o fenomenima koje izazivaju ili uzrokuju urbane pojave u društvu, idejama koje prožimaju pop kulturu, tehnologiju, film, književnost, umjetnost, glazbu, dizajn...

Ostavi komentar