(Naslovna fotografija: Maja Danica Pečanić)

Međimurska narodna popevka, koju su proslavili Branimir Štulić i Azra još krajem 80-ih godina prošloga stoljeća, poslužila nam je kao efektivni uvodu u priču oko hrvatske gastronomske ponude.

Kakve sad veze imaju hrana, Johnny Štulić i turizam, sigurno se pitate? Nikakve osim što ih spaja naslov narodne pjesme o tradiocionalnom jelu koje će Hrvatska predstaviti cijelom svijetu putem kampanje UN-ove Svjetske turističke organizacije.

Naime, Hrvatska turistička zajednica uključila se u kampanju koju pokreće Svjetska turistička organizacija s ciljem promoviranja gastronomije kao važnog dijela turizma i ukupne turističke ponude.

(Foto: Ivo Biočina)

U sklopu projekta, svaka zemlja izdvojit će svoje najpoznatije nacionalno jelo koje će putem videa materijala, fotografija i originalnog recepta promovirati na službenoj web stranici UNWTO-a. Bogatstvo i raznolikost hrvatske gastronomije predstavit će se kroz zagorske štrukle, tradicionalni specijalitet Hrvatskog Zagorja.

U videu kojim Hrvatska sudjeluje u kampanji prikazan je postupak izrade zagorskih štrukli ili štruklji čija se popularnost iz Hrvatskog Zagorja proširila u ostale dijelove Hrvatske, a danas su jedno od zaštitnih znakova naše gastronomije.

U vrijeme pandemije korona virusa koja je izrazito pogodila turistički sektor, Svjetska turistička organizacija ovom kampanjom želi pokazati kako kulinarska baština ljudima pruža snažan osjećaj pripadnosti i u njihove domove donosi dašak lokalnih okusa putem kojih san o budućim putovanjima ostaje živ.

Podijeli sadržaj na društvenim mrežama!
Autor

Pričamo o fenomenima koje izazivaju ili uzrokuju urbane pojave u društvu, idejama koje prožimaju pop kulturu, tehnologiju, film, književnost, umjetnost, glazbu, dizajn...

Ostavi komentar